fredag 30 december 2011

2011 blir 2012

Tänkte att jag skulle hinna skriva in ett litet inlägg såhär dagen före sista dagen på år 2011.
Helt sjukt att ytterligare 1 år gått. Vad har man gjort under detta året?
Satt och tänkte på det på väg till jobbet redan igår att varje år så säger man -"Nästa år ska bli det bästa året någonsin" men de sista åren jag sagt detta och verkligen satsat för att få det så har allt gått åt fanders.
Så, slutsatsen jag drar av det är att jag inte säga det vid 12-slaget i morgon.
Jag vet jag vet, ni tänker säkert, jisses vad neggo hon är nu! Men nej jag känner att har man inte för höga förhoppningar då kan man heller inte bli besviken, och allt kul och bra som sker är bara ett stor jäkla plus!
Fokus detta året blir, mycket träning (ska ner dom där 10kg) välkommna en ny familjemedlem, vara med mina underbara vänner, köpa bil, njuta av sommaren...ja leva helt enkelt :)


Hur ska ni fira in det nya året?
Jag åker upp till Orsa med gänget och hinner även träffa bästaste syster och lilla Alfons, som för övrigt fyller hela 2år i morgon på självaste nyårsafton. GRATTIS MOSTERS FINA PRINS!
Pappa är snäll och vaktar hem och lilla hårbollen. Tack pappa!



Ha ett underbart nyår och ta det lugnt med skumpan och raketerna.

GOTT NYTT ÅR
Tjing från Mig

1 kommentar:

  1. Du har fått en Blog Award från mig.
    Kolla här: http://www.partypinglan.se/11151/
    Kram T

    SvaraRadera