fredag 23 december 2011

Nya Toyota Avensis?!

Ni som känner mig vet ju att jag är lite av en biltok.
Nu har jag ju varit utan bil i två år och det rycker i biltarmen, men vad ska jag då skaffa mig?
Liten? Mellan? Stor?Japan? Tysk? Valen är ju oändliga.
Men för att göra valet kanske något lättare vore det ju kanon att få testa en Ny Ny Toyota Avensis!!
En miljöklassade bil som enligt mig är riktigt fin!
Har anmält mig på Smartson att få köra och utvärdera denna skönhet en helg, håll tummarna att det sker. Vll du också göra det så anmäl dig på länken nedan innan den 3:e Januari

http://smartsontestpilot.se/119g/bli-testpilot/

Vill du njuta av att kika på bilen via video kan du kolla in denna.

http://www.youtube.com/watch?v=-t1azE8I3vg&feature=channel_video_title

Idag är det ju dagen före doppardagen.
Hoppas ni får en mysig dag om ni är lediga, en ärlig jobbdag om ni som jag jobbar, ta det lugnt om ni ger er ut i trafiken.

Ha det gott
Om vi inte hörs så
GOD JUL PÅ ER

2 kommentarer:

  1. hihi...jag anmälde oss precis till testet med. Om du vinner får du testa den genom att köra upp hit ;). Kram

    SvaraRadera
  2. Hihi ja det är klart jag kommer!
    Blir ju perfekt ju!

    Hoppas nån av oss har tur.
    Krams

    SvaraRadera