söndag 6 juni 2010

SATC2, söndag och trätrall

Nu är det söndag, solen skiner och jag hoppas på att det håller i sig tills den kommer runt till balkongen.
Denna vecka har som vanligt beståt av jobb och träning.
Har vart kanon väder så det har blivit att sitta ute och äta lunch, nästan varje dag.
Dock har jag slarvat med matlådor denna vecka så det blir bakläxa där, big time.

I fredags var vi och såg Sex And The City 2, den har fått rikigt dåliga recentioner och jag kan faktiskt förstå vad dom menar.
Dock tycker jag inte att det inte skulle fått en enda geting i Expressen men det va ju ingen kanon film direkt.
Kändes barnslig på nåt sätt, lite väl överdriven på vissa ställen.
Jag älskar serien och den första filmen var klockren. Men i denna så kändes det inte som man kunde känna igen sig i nån av dom, annars så kan man känna, jo men det där har jag ju också vart med om eller liknande men fick inte den känslan här.
Visst jag skrattade några gånger men det va inte samma sak.
Så den får 2 M av mig :)


Pappa var här och hjälpte mig att färdigställa min balkong, hör på det här, inte en enda gång började vi bråka och vi lyckades väldigt bra tycker jag.
Idag blir det till att olja de sågade ändorna och hoppas få lite fina blommor planterade. Tack världens bästa pappa för hjälpen.
Igår skulle vi ha åkte en sväng med J&Ds båt eftersom det skulle va skinande sol, men icke.
J jobbade till 13 och vid det laget var det höga stackmoln och vinden härjade.
Åkte dock ut till Dalarö i hopp om att det skulle spricka upp och lugna ned sig.
Men det blev inte så.
Så det blev till att hoppa på bussen hem och göra sig klar för att träffa gamla Willys folk på O´Learys.
Fick med mig Pricken men det blev inte som jag trott. En viss person var där och det blev lite jobbigt.
Kom hem redan till 1. (O´Learys är verkligen inte min grej)

Har svårt att bestämma om träning eller ej idag. Har så mycket att göra och så lite tid.

Ha en bra söndag.

Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar