torsdag 24 juni 2010

Sol, Midsommar och Ny Design

Ja då var snart midsommaraftonen här. Solen har vart framme och gett riktiga sommar vibbar hela veckan. Grymt skönt, har suttit ute på balkongen på jobbet och njutit under min lunch. Lite färg fastnar i alla fall. Men detta fina väder gör mig lite ängslig, att när väl min semester börjar i slutet på Juli kommer det vända och regnet dyker upp.
Men så får jag inte tänka..man ska njuta medans chansen finns där.

Som jag berättat tidigare bär det ut på havet i morgon. Sen grillning och umgås med mitt härliga gäng.

har ni sett att jag bytt design på bloggen :) Kände att det var dags att lämna det tjejiga rosa en stund, och gå på härlig skön blå färg.
Under hela min uppväxt var blå min favorit färg. Jag älskar fortfarande blått, men har öppnat sinnet för fler färger, haha

Ikväll var jag och fikade med pappa, har inte träffat honom på så länge.
Först var han i Finland med Syster sen blev han jätte förkyld när dom kom hem. det var mysigt, pratade om allt som hänt de här veckorna och så lekte vi lite med min nya iPhone såklart. Får se om pappa vågar köpa en sån eller om han går på sin plan med Nokia N8:)
Jenny ska visa mig massa om funktionerna på telefonen nästa vecka när vi ses.
Hon har ju haft sin lite längre än mig.
Jag hade ju massa problem att ens hitta var sjutton jag skulle få in sim-kortet haha. Men sen kan jag tycka att den fjuttiga instruktionsboken man fick med inte vart till en enda nytta.

Nu ska jag se till att plocka fram vad jag kan behöva i morgon på båtturen.
Solfaktorn är redan kollad och framställd, sen ska jag ju ha bla handduk, bikini, solglasögon, shorts, en kofta, spriten ;) och plånboken som jag lyckades glömma hemma idag.
Ha en underbar Midsommar och ta det lugnt med drickandet.
Känn dig aldrig tvingad att dricka, gör det bara om DU vill!



1 kommentar:

  1. Fin bloggen har blivit systeryster!
    Hoppas du kommer upp på fredag!! SÅ jag oxo får leka med telefonen ;)

    SvaraRadera