torsdag 1 juli 2010

Varmt,mublerat och BALI

Nu verkar sommaren äntligen vara här, det var vart varmt och skänt länge nu.
Känns underbart, nästan som man minns sommrarna från när man var lite, dock kanske det var att man verkligen inte brydde sig om det var bra elelr dåligt väder då bara man hade sommarlov!
Men det va skillnad då och nu. Nu när man hör folks barn så är det inne hela dagarna, eller ute och ränner om nätterna. Jag kommer ihåg att vi alltid va ute och gjorde rolikga saker och körde lekar och så på sommaren. Kan det ändras så på dom få åren?
Har "röda, vita rosen" helt bytts ut mot Xbox och PS3? Har "burken" bytts ut mot Hanna Montana?
Varför ändra nåt så bra.? Galet!
Jag är glad att jag bodde i det bra område jag gjorde och att det fanns massa bra barn i samma ålder att leka med. det borde alla få uppleva.

Ska få träffa min lilla skrutt imorn, känns som 100år sedan.
Min bästaset pappa passar min andra skrutt, den mer håriga. :)
Passade på att storstäda också, damsög och öppnade upp fullt, hihi mublerade lite också, vänatr på en härlig maskin som ska komma om någon vecka så jag flyttade in skrivbordet i sovrummet och puttade in fotöljen i hönet i vardagsrummet. Ingen drastisk förändring men lite annorlunda.

Denna vecka har det vart jobb som vanligt och träning tisdag och onsdag, dock har mitt knä vart lite konstigt, jag hoppas verkligen inte att det håller i sig!
Blev ingen träning idag åd jag var inne i stan och skulle betala resan til BALI!!! Wihoo, i November åker jag och mitt Crew till Bali kombinerat med Singapore!
Två härliga veckor på exotiska breddgrader.
Det blir den längsta sträckan jag flygit men det ska nog gå bra, iPoden och en kudde så är jag lugn! Måste ladda den full med massa goa låtar haha.
Men först ska vi ju njuta av sommarens semester och Grekland i 1v. Massa och massa tzatsiki och flera kilo fetaost, oj hmm blir många timmar på SATS efter det, det hör jag det :)

Ja nu kanske man bör tänka på att tvätta och borsta sig, det är en dag i morgon också. Ha en underbar helg.
Till sist vill jag ge massa kramar till min underbara Pricken och hennes familj.
Tänker och håller alla tumamr jag kan! Love YOU!


1 kommentar:

  1. Vi karamar om dig oxå!! Skulle inte klara mig bra utan dig /er!! Love you tooooo

    SvaraRadera