söndag 8 maj 2011

Vecka som vart,Vecka som kommer..

Nu har jag vart extremt dålig att uppdatera..
Det har vart en jobbig tid, det är pga jobbet. Eller saknaden av ett nytt som gör att jag haft det kämpigt.
Tror att när det börjar närma sig uppsägningstidens slut så känns allt så verkligt. Jag har ju vart med om att bli uppsagd förut men den här gången känns det väldigt mycket värre. När jag fick sluta på Kellys var jag nästan lättad, trivdes sjukt dåligt där efter jag inte kunde vara uthyrd till Know It mer.
Men nu kommer jag vara arbetslös, "på riktigt". det är inte oron att jag inte kommer få ett nytt jobb utan mer att jag är sjukt rädd att allt går fel med A-kassan. Får redan som obeagskänsla att det kommer krångla och inte få nån ersättning. jag vet att det säkert är i mitt huduvm en man har ju hört massa skräck historier om det.
Håll tummarna att det löser sig!


Veckan som vart
I veckan som vart har jag jobbat, tränat och mest tagit det lugnt själv.
Vägen tillbaka till träningen är kämpig. Att vara så förkyld som jag vart och borta från träning i nästan 3v så känns varje träningspass nu som det allra första man någonsin vart på.
Men det blir bättre, fick höra att det tar ca 1månad att vara tillbaka på samma nivå. Så jag får ge det ido ch köra på.
Idag var det powerstep och imorgon mitt absoluta favoritpass, BodyCombat
Senare i veckan också, cykling och coepulse på träningsmenyn.


Veckan som kommer
I veckan som kommer så blir det ju jobb såklart, även uppdatering av mitt CV, fixa profl på TRR online och Linkedin.
Man måste försöka sig på alla knep för att hitta ett bra jobb.

Höll på att glömma, drog med Jess på bio i fredags, Thor 3D, faktiskt helt ok film med en väldigt ögonfallande man i huvudrollen, Tack Magnus för biljetterna.
Finns en annan film som blir ett väldigt MÅSTE att se den närmaste veckan eller efter, Fast 5...som jag längat! :)

Nu ska jag försöka hitta nåt kul att kolla på, hela tv tablån suger rätt hårt, ingen film, inga bra serier....suck.


Ni kanske har några tips på jobb? Eller hur man ska komma tillabaka till lite glädje?
Skriv gärna..

Kram på er
/Martina

1 kommentar:

  1. Hej gumman!
    Jag tänker på dig! Hoppas det går framåt med jobbletandet!
    Kram

    SvaraRadera