fredag 30 mars 2012

Date

Haha nu blev ni nyfikna va?
Har jag vart på en riktigt date?...neeej tyvärr inte, men jag hade en fika/shopping date med Jess.
Jag plockade upp henne efters jobbet så köpte vi present till bästaste Pricken som fyller år nästa vecka...glöm och dröm att jag tänker skriva vad det är. Pricken kan ju läsa detta ;)
Vidare for racern till Årsta och Martin Ohlsson.
För er som inte vet vad det är så är det en stor affär där man kan handla det mesta inom livsmedel i stor pack och ofta till väldigt förmånliga priser.
(det är mest för restauranger och små butiker) Vi har kort från jobbet så jag lånade det för lite shopping.
Och nej, tyvärr så betalar inte jobbet utan jag får glatt punga ut pengarna själv.
Blev lite bubbelvatten, läsk, pålägg, ljus och så lite chark till Papi som behöver muntras upp.
Vilket bättre sätt än genom maaaagen :) haha.

Nu är det exakt en vecka kvar tills jag får träffa min lilla prins, älskade systeryster, lilla My och Mats såklart.
Längtar så otroligt mycket. Är alldeles för länge sen nu.

Ha det bäst.
Tjing från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar