onsdag 11 augusti 2010

Ge-Kås, Regn och sista veckan semester

Nu är det mitten på sista veckan semester.
Känns trist, har vart skönt att va ledig. Det var ju 2år sedan sist. hihi
Känner nu att jisses vilken tur det var att vi åkte till Grekland, för från den veckan och fram till nu har det vart rent av skitväder.
Har nog regnat varje dag sen vi kom hem. Synd, men jag har njutit att va ledig ändå!

Vi var ju tre dagar nere i Ullared och gick på GE-KÅS, även fast dom inte hade "så mycket" så kom jag därfifrån med en hel del saker haha.
Blev en hel del underkläder, bra priser och min storlek! Hittade en locktång också, lite köksprylar och kläder.
Var kul att gosa och busa med Alfons, han bara växer och växer, snart är han om mig och kommer få bära runt mig.
Pricken var super gullig och passade min lilla hårboll, tack igen.

Med dåligt väder på semestern blir det DYYRT;man fikar och shoppar för mycket när det inte finns nåt annat att göra. (sola och bada menar jag då)
På semestern händer även massa annat, idag blev det premiär att köra pappas bil!
Japp alldeles ensam backade jag ut ur garaget och klarade av att köra automat.
Nu tänker ni säkert -Vadå svårt med automat?? Men då säger jag såhär.
Jag har kört automat 1ggr tidigare och jag avr 16år, jag älskar ju att busköra och då måste man ha manuell, annars försvinner ju hela känslan :) hihi
Men nu kanske jag ändrar mig, letade efter kopplingen ca 3gånger under resan men märkte ju rätt snabbt att den inte fanns där haha. och ingen tvärnitt blev det heller. Duktig jag :)

Vad ska man gör nu då?
Inget på TV och lägenheten är städad! Kanske får slå på en film eller fortsätta med mitt CSI marathon?

På fredag kommer syster ner, ensam. Ska bli kul att träffa henne, och jag ska hjälpa henne att fixa till sig för Beatrice 30års fest.
Kommer kännas konstigt att hon kommer utan lilla Alfie men 1 av 2 är ju bra iallafall. :)

Ps hoppas även på massa skoj på fredag, återkommer om det

Puss och kram på er

Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar