söndag 1 augusti 2010

CSI, Ullared och Dåligt väder

Nu är det söndag, jag har haft semstr i 1v och 2 dagar.
Njuter lite av resan till Grekland fortfarande fast det nästan känns som det aldrig hänt.
Kan det vara föratt det är kallt och inte alls samma härliga väder här hemma i Stockholm? Eller är det så att verkligheten alltid kommer ikapp en?
Känns som all färg runnit av en och man är tillbaka till att vara blekfis! Crap!!
Eftersom det dåliga vädret verkar fortgå så var det nog tur att jag beställde lite film på jobbet.
CSI för hela slanten, CSI N.Y. säsong 1-4, får se hur många avsnitt man hinner med. Annars har jag till i vinter hihi

I morgon bär det av till Ullared med familjen, pappa och jag ska möta syster, Mats och lilla Godzilla (Alfons) ska bli kul.
"titta listan" är lång så man får se vad man faktiskt köper. Kan nog bli en del.
Man kan ju hoppas att man hittar fynd och lite snygga kläder, ja jag vet vad ni tänker - Kläder från Ullared?? men Jo det kan faktiskt se bra ut.
Håll tummarna att jag hittar nåt. ;)

Nu kanske jag borde packal lite, och gosa massa med Etna innan vi går och sover.
Tack snällaste Pricken för att du tar hand om min älskade hårboll när jag är borta.

Ha det så bra

Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar