söndag 15 augusti 2010

Söndag, Mulet och Sista dagen den här gången!

Nu är det söndag,den här söndagen betyder sista dagen på semestern.
Känns skumt, man har vart ledig ett bra tag nu och nästan som vant sig att vara ledig. Kommer nog ta nån vecka eller två innan man är tillbaka i samma gammla rytm som innan, jobb jobb jobb rytmen :)
Längtar samtidigt som jag inte gör det. Hoppas det inte är allt för stort kaos man kommer till!

Sista dagen på semestern verkar vara mulen rakt igenom, ser att det blåser lite också!
Man har ju blivit chokad av vädret tidigare så det kanske spricker upp.
Dock hoppas jag på att J&D skippar sin fisketur och vill ta en mysig fika med mig istället hihi.
Målet idag handlar om att inte få ta nån tupplur pöå dagen och INTE sitta uppe halva natten som man gjort. Måste få sova nåt tills i morgon.
Just det så måstej ag se till att fylla på mitt busskort också.

Skrev ju sist att jag skulle berätta om äventyret i fredags,
världens bästa syster kom ensam hit, och hon följde med ut till Dalarö där vi grillade och hadejätte trevligt.
Jenny och henne Patrick kom också. Blev mumsiga grillspett med baconinlindade fläskytterfiléer.Fanns såklart majs,halloumi och grönsaker.
Jessica hade även bakat eget bröd!! Mmmm mums.
Sen fick vi mumsig efterätt, och såklart KAFFE från en av världens bästa hemmaskiner! hihi
Tyvärr så åker syster hem idag, hon skulle bara ner för att få på Beatrice 30års fest. Får hoppas jag kan åka dit om några helger.


Jag har ju varit en riktig slarver på semestern, har int tränat alls, dock finns det 3 anledningar. Nr:1 Jag har semester Nr2:Det har vart lite varmt att va på SATS och Nr:3 mitt ben vill inte sluta krångla.
Hoppas verkligen att det inte är nåt alvarligt med det.

Ha en underbar söndag

Martina

1 kommentar:

  1. Hej hej systerdodi!
    Hoppas du har haft en mysig dag med Etnis och njutit av sista semesterdagen. Jag fick en sväng av migrän idag och är helt yr. Som förra gången när jag hade mens (du vet). Jag måste äta mkt broccoli eller nåt imorgon.Hoppas du kan komma upp nån helg framöver och mysa med oss ;)
    Kramizzzzzzzzzzzzz

    SvaraRadera