onsdag 18 augusti 2010

Premiär, Träningsvärk och Utan ångest

Nu har jag jobbar några dagar, det är onsdag och det går bra.
Hade sån ångest i söndags och sov dåligt och var enbart butter, men när jag steg in på jobbet och mina kollegor började strömma in så kände jag, fasiken vad kul det är att jobba här.
Kanske låter som en klyscha, men så oroligt det var med jobbsituationen i våras så är jag så glad att ha, framförallt ett jobb men just mitt jobb. Trivs så bra där!
Hade dessutom ett litet möte med min närmaste chef idag, får ytterligare lite uppgifter och ansvar och hon undrade även åt vilket håll jag vill i framtiden, det var extremt kul att höra och faktiskt få tänka över och se fram emot.
Det är väldigt lugnt på kontoret denna vecka, mer än hälften av gänget är nere på konferens/kick-off i Marstrand.
Klart man är avundsjuk, men sen när man tänker efter så tillhör jag ju inte sälj eller marknadsavledningen. Så för den här gången så får det gå an haha

Oj höll på att glömma, det är två premiärer denna vecka.
Nr:1 Skriver på min nya jääätte fina dator. en iMac, åh den är så fin. Säger såhär: "Våga vägra PC" har man en gång provat och använt en iMac är man fast! Trust Me!
Premiär Nr:2 är at jag dragit igång med min träning! Yes nu kör vi, igår var det BodyPmp med coola Inka och odag SaCoPu med Söta Anna.
Träningsvärk har jag kan jag lova, får gå ner i trappen som en annan gammal kärring haha ett trappsteg i taget!
Men skönt är det, dock känner jag knät lite men man får stå ut, verkar ju inte släppa fast man vilar så det hör kanske till?!
Har bokat in samma pass nästa vecka och då hoppas jag att jag fått igång mig själv lite mer och orkar alla hopp till 100%
Tess berättade att dom ändrat lite i schemat och lagt till och tagit bort lite klasser, måste kika så man kan planera in lite.
Tess är en jätte härlig tjej ja träffat och lärt känna på SATS, hon är så duktig och ger en verkligen motivation.

Nu pep det till i telefonen, ska se vem som vill mig nåt.

Ha en trevlig kväll

Tjingeling!
/Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar