tisdag 3 juli 2012

4 dagar

Japp nu är det 4 dagar kvar till semestern.
Kommer känna mig lite tjatig med detta men jag längtar massor.
Idag ska jag för första gången ta mig till SATS i Globen. Inte vart där förut men nu med sommarschema och lite klasser får man se sig om.
Globen är ju på väg hem också. Så läste jag att de hade fri parkering, vilket är ett stort krav från min sida.
Tyckr det är lite av en självklarhet, man betalar mycket penagar för att träna, då borde man få parkera.
Så vi får se hur det centret är. Har hört både bra och dåligt så det återstår att se.
Hoppas verkligen C är där ikväll,så jag inte är helt ensam.

Dagen outfit.
Vädret i det här landet är ju lite opolitligt (minst sagt) men eftersom solen skiner så tog jag lite sommriga kläder på mig.
Beiga trekvartsbyxor (Cubus) blommigt linne, gammalt som gatan (H&M) vit kofta, också vart med ett tag (H&M) och så mina nya fiiiiina rosa/aprikosa kilklackspumps (DinSko) innan ni får dåndimpen och undrar hur många skor jag behöver så är detta ett reafynd. 149 pickadooler.!! ok ok efter Ps rabbat.
Dom är super sköna och as coola.
Mocka upptill på själva skon och så är kilklacken typ lack. IIhhhhhh jag älskar dom redan.
Måste ju visa er bild på dom, eftersom jag själv inte vill va med på bild.


Från: DinSko


Ha en jätte fin dag
Tjing från Mig

3 kommentarer:

  1. Supersnygga syster. Kanske blir så att jag måste/vill låna några pumps/klackisar till My´s dop. SÅ onödigt för mig att köpa några för att använda i några timmar.
    Kramissssssss

    SvaraRadera
  2. bra reklam haha !! Kul att du gillar dem! kramar

    SvaraRadera
  3. KLar du får låna syster, får se om du kan ha några.
    Kan ju va lite stora för dig (och höga) ;)

    Pricken, But off course. :)

    SvaraRadera