fredag 6 juli 2012

Sista daaaaagen! (1 dag kvar)

Jaaa nu närmar det sig verkligen.
Endast denna arbetsdag kvar sen ni, då är det dags. Tänker inte gå senare än 17:00 från jobbet så det så.
Dock kanske inte semestern börjar på nåt kul sätt med att jag har tvättstugan hela kvällen.
Blää, men det måste göras. Lakan ligger och väntar och så ska allt bli rent inför resan.
Trevligt nog så får jag nog sällskap ikväll. Lina kommer till Stockholm och frågade vad jag gör och tråkigt nog så ska jag ju tvätta men hon tänkte komma över och hålla mig sällskap. Kul.
Kanske man kan tigga hjälp med att hänga och vika lakanen hihi. ;)


Dagen outfit.
Jag kör på den här rubriken ett tag, känns lite kul att ha nåt att visa er få bloggisar där ute.
Idag tänkte jag klänning eller kjol, det är trots allt sommar, men kollade prognosen (som vanligt) och det såg inte bra ut för eftermiddagen. Visst jag är inne på jobbet men skit samma.
det blev mörkblå jeans, som jag fyndade, och då menar jag fyndade på rean för ett par veckor sedan. 50 svenska riksdaler!! 50kr för ett par skitsnygga nya jeans. Det är ju helt galet egentligen. Då ndrar man ju vad påslaget på kläder är, dock kanske de säljer de till förlust, vad vet jag. Jag klagar inte, jag fick ett par byxor som jag älskar det sjukt bra pris.
Till detta går det i ännu mörkare färger, svart linnne med volanger upptill och en svart kofta. (Tycker inte man ska ha bara linne om man sitter i en reception) Sen har jag ett par höga skönheter på fötterna.
Det var dessa jag pratade om här om dagen med öppen tå. Sandaler från DinSko men korkklack.
Dessa är väldigt utanför min trygghetszon just för de öppna tårna, men Jag gillar dom skarpt. Lätta att gå i också.

Hög sandal från DinSko

Nu blir det första kaffet för dagen. Ena maskinen är sönder på jobbet så jag lär bli strypt av de få kollegor som kommer dyka upp.
Tur att man har kapslar så man kan få "fin kaffe".

Ha en fin dag
Tjing från Mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar