onsdag 4 juli 2012

GP MoodLite Globe

Åh jag måste visa er denna underbara sak.
En MoodLite Globe från GP. Jag haransökt om att få testa den genom Smartson.
Hoppas jag får det, den skulle passa så otrolgt bra på min balkong, ge mer mysfaktor.
Speciellt när mina blommor trivs perfekt denna säsong också.


GP MoodLite Globe
 Mer info om produkten:
GP Colourplay Globe är en fantastisk ljuskälla som skapar en unik atmosfär för alla tillfällen i hemmet, trädgården eller i/vid poolen. GP Colourplay Globe kan användas såväl inomhus som utomhus, även på regniga och snöiga dagar, eftersom den är vattentät med IP68.
LED-lampan har formen av en glob, 30 cm i diameter, och är trådlös och uppladdningsbar. Den kan lysa i 8 timmar på en laddning och är fulladdad efter 6 timmar. Du kan välja att låta lampan skifta i de olika färgerna (grönt, gult, rött, violett, vitt, blått eller turkost) eller låta den lysa fast med en färg.
Lampan styrs med fjärrkontroll och kan dimras till önskad ljusstyrka, och den har även en timerfunktion som gör att lampan automatiskt stängs av efter 3 timmar

Håll nu tummarna att jag får vara med, då blir det mer kvällar på balkongen med lite gosaker.

Tjing tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar