måndag 17 december 2012

kaoset återstår...

Japp kaoset återstår i Brandbergen.
När jag och D började sätta upp första våden tapet inser vi att FANSKAPET lyser igenom den gamla tapeten!! Hel*ete var min första tanke! Så var det bara att dra ner våden, få bort allt lim vi satt på väggen och sluta.
Nu måste jag måla väggen innan så det blir vitt under, känns så jävla surt när vi planerat länge och jag gjort massa för jobb med spackling och så.
Det dumma är att jag tänkte på det innan, undrar om jag ska måla innan, men nej nej nya tapeten är ju tjock det går fin fint. Denna veckan är full med aktiviteter så jag undrar när jag ska hinna med allt.
Julklappar återstår att handla, julfest, träning, Etna ska komma hem och jobb ska ordnas till så jag kan vara ledig.
Även mitt Internet hemma ligger nere och D skulle hjälpa mig, ny router är inhandlad men efter testande så visar det sig att det verkar vara mitt internetuttag det är fel på...SUCK!!! Alltså inhandlat en router onödigt, ny nätverkssladd onödigt....
Så ingen ny tapet och inget Internet...skit bra helg.....NOT.
Kan lova att jag tappade suget rätt rejält på allt, kändes som att inget skulle funka. så jag gav mig inte in på nåt större under hela helgen för att inte bli besviken.
Känns nästan som att jag måste ställa in träningen idag för att hinna allt annat. Fast det känns ju sugit att behöva göra också! Nåt förslag nån?

Julfest
Imorgon har vi julfest med jobbet.
Känner mig inte så fasligt sugen faktiskt, är ju inte sånt stort fan av julmat och då det är på en tisdag så känns det som resten av veckan kommer vara sjukt seg om man inte får sova ordentligt.
Men vem vet, ofta när man inte är sugen så blir det ofta kanonkul, så jag ska tänka så istället.
Nedräkning från nu, på fredag senast 17:00 så är det avfärd mot långledighet fram till den 7 januari! Sjukt underbart.
Har aldrig vart ledig så länge över jul, aldrig tagit ledig på mellandagar eller så.
Det blir att ordna hemma, fira jul med härliga familjen Lindholm-Wulff, nyår med bästaste syster och sen 1 vecka ledigt och förhoppningsvis träffa vänner, träna och bara ha det skönt.

Ha det bäst på er bloggisar, och sorry för mitt negativa inlägg (återigen)
Tjing från Mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar