fredag 21 december 2012

Stressad men lite på banan...

Jisses vad mycket jag har att göra, fast inte på jobbet men utanför jobbet.
Som jag skrivit innan så är det kaos i lägenheten, både med renoveringen och med mit bredband som bara vägrara att fungera.
Igår så kunde inte min bredbandsleverantör fixa det heller, men de är väldigt trevliga att ha och göra med så det underlättar ju en del.

Prioritera
När man inte har tillräckligt med timmar på dygent måste man prioritera.
Så igår fick min älskade träning bli lidande för handling av färg, måla med färgen, julklapp till Jess samt sitta i telefon med Ownit om mitt bredband.
Jag var helt slut när jag satte mig i soffan vid 21 igår.
Väggen är målad 1ggr, men har färg kvar så det blir en till, det ska inte få lysa igenom denna gången.
Satt och kikade och insåg att jäklar vad vitt det är haha
Men det kommer bli super fint. när tapeten kommer upp, bord, stolar och en matta på plats.
Någon som har tips på var man kan hitta snygga mattor till bra pris (inte IKEA) det ska helst va lite större, samt en "låg vävd" nästan som en entrématta kan man säga!
Skicka mig gärna ett meddelande ifall ni har tips.
Hittade äntligen julklappen till Jess om jag letat och inte kunna bestämma mig för. Hoppas verkligen hon blir glad.
Blev bil till jobbet idag, ska bege mig ut på lunchen för att försöka ordna med det sista, verkar bara kaos på eftemiddagarna/kvällen att handla så jag ska hinna med så mycket jag kan tänkte jag.
Tre presenter kvar, det måste jag bara hinna på lunchen....väl?

Nu kaffe, sen lite jobb.

Tjing på er från Mig

1 kommentar:

  1. Kommer bli såå fint, och sen med en ny matta så kommer rummet bli helt annorlunda. Kan tipsa om www.inreda.com där jag såg mycket fint när jag va inne sist. http://www.inreda.com/showProductsDetail.asp?meta=Jutematta%2C+Kit&pID=15316&cID=7&agrID=
    Där har du en fin matta, som man kan få i många olika storlekar.

    SvaraRadera