onsdag 12 maj 2010

Långhelg, Grillkväll och träning

Så var det äntligen KristiHimmelfärds helg.
Lyxigt att jobba halvdag idag (onsdag 13:00)och va ledig fram till måndag. Tack KF!
Så vad står på schemat nu dom här dagarna då? Jo, ikväll kommer Familjen R från Mora, har saknat och längtat efter dom så mycket.
I moron blir det nog en traditionell Torsdagsfika och lite åka i pappas nya bil :), Vi sa Hej då till Grodan och välkommen till..oj vi har inget namn ännu. Återkommer med det.

På fredag blir det grillkväll och förhoppningsvis ute aktivitet i form av kub!
Dock säger "dom som kan spå väder" att det kommer kyla och massa regn, men dom har haft fel 100ggr innan så hoppas dom ahr fel denna gång också.
Ska även hinna med ett pass BodyPump i Farsta med Jessica på förmiddagen.
Under lördagen är det inga direkta aktiiteter för min del, Familjer R ska på dop och jag har bara ett CorePulse pass inbokat, dock drar jag nog med Jessica på en lunch eller så efter.
Söndag blir det nog bara massa gos med Alfons och umgås med världens bästaste syster.
har bokat in ett CorePulse pass, men får se vad som händer. Känner av passet från igår då jag la på vikter på triceps och biceps, men det var ett grymt bra pass, Inka är på semester så tränaren med det fina namnet (Martina) körde, hon var riktigt bra, trevlig, rolig och också lite jävlar anamma, bra att peppa också! Bara ++++ av mig!

Nu känner jag kaffedoften, blir en kopp med pappa nu när han damsugit klart.

Ha det så bra.

Martina

1 kommentar:

  1. saknar er oxå, så tomt när det bara e ja och Alfie. ses snart, och ja kan säga att det är vldigt bra att ni kommer. Börjar bli ett kaos här hemma.

    SvaraRadera