fredag 28 maj 2010

UFC,Räkningar och Massa tvätt!

Nu är det fredag, efter en tuff dag är det dags att betala räkningarna. Kul??! Nej.
Men ovanligt smärtfritt, eller det är det väl aldrig men det gick fort och lite billigare än vad jag är van vid. Nu är ju Grodan såld och med den massa utgifter.
Nu blir det till att försöka spara massa pengar ihop om en Audi TT ;);)...haha

Igår var det realease fest för nya fighting spelet UFC.
Kul att få vara med på det, fast jag "bara" sitter i receptionen.
Jag Jenny och Pierre packade ca 200 goodie bags och hade jätte kul när vi stod i dörren. Mycket varierande folk som dök upp bla en del B-Kändisar.
Däribland Kevin Borg och han orange håriga killen från Idol.
Camilla Henemark, killen från Findus reklamen och Anders Glenmark.
Det blev en tidig kväll för mig och Jenny, frusna tog vi oss till bilen som stod i garaget en bit från "Collage". tack snällaste Jenny för skjuts ända hem.

Idag va det lite små kaos på jobbet, fast det gillar jag.
Måste ha massa att göra annars blir jag smått galen.
Hjälpte Annette att fylla filmer med matrial som ska ges ut, kopiera film till Eva, och hjälpa Anna att skicka iväg nya spel.
Så mina vanliga sysslor såklart. Dagen sprang iväg och nu är jag hemma och är lite uttråkad.
Men jag hade bestämt att ta det lugnt ikväll. har pratat med pappa en lång stund om räkningar och hur mycket vi hatar Nordea, haha. Skönt med stöd.
Och att jag ska dit och tvätta miljoner liter tvätt.
Satt en lång stund och funderade på att gå ner till Statiol och köpa godis, men det börjar komma in oroväckande svarta moln så jag sket i det.

Imorn bär det av till SATS i Farsta och ett hårt CorePulse pass med Linda.
Åker med Jessica, och jag hoppas vi hittar på nåt skoj sen.
Dom har fått sin nya båt så man kanske får sig en åktur om man är snäll. :)

Ha en bra helg

Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar