tisdag 20 juli 2010

Fortsatt värme, oro och 2 jobbdagar

Idag är det tisdag, i vanliga fall skulle jag vart och kört mitt vanliga Pump pass.
Men mitt knä fortsätter att krångla så jag har bestämt mig att ligga lite lågt.
Sen är det dubbel ansträgning när det är 30grader ute.
När jag körde passet i söndags trodde jag att jag skulle spy,och dom som känner mig vet att det inte är nåt jag gör.
Har aldrig känt mig så pga träning. Usch det var jobbigt.
Men jag kämpade på passet ut och tog mig hemåt. Åkte bara bussen halva vägen för att få litefrisk luft i hopp om att illamåendet skulle släppa. Det gjorde det nästan direkt när jag hoppade av bussen och började andas ordentligt och drack vatten. tur det.
Vid 2 på söndagen hämtade J&D mig för en trevlig fika i Nacka Forum.
Vi tittade runt lite och som vanligt hade Jess mest tur i att hitta fynden. :)
Efter det följde jag med dom hem och njöt av solen ett tag tills Pricken kom från jobbet. Då blev det taco och lite kortspel.

Har känt mig lite låg en tid nu, har ingen direkt förklaring på det, men jag hoppas att det är semester jag behöver för att komma över svackan.
Brukar inte vilja prata om mina svackor men känns bra att få skriva ut lite.

Nu är det bara 2 jobbdagar kvar.
Sen väntar 3veckor semester, det var länge sen jag hade sån semester. Känns lyxigt.
Håller tummarna att sommarvädret håller i sig så jag kan få njuta av den lite merän bara underlunchtimmen :)

Ha en super kväll.

Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar