måndag 28 maj 2012

Bränd bränd bränd

Måndag igen
Vilken helg det vart! eller jag kan till och med dra till med, vilken vecka.
Jisses amalia vilket väder. Varmt sol och helt underbart de senaste ja 10 dagarna tror jag nog.
Har njutit av min lunch ute de flesta dagarna, vi har en balkong på jobbet som Jag och S gjort lite fin med blommor. Så nu har vi lockat ut några kollegor som njutit med oss.
Eftersom jag passat på att sitta ute för att få lite färg så kan jag inte förstå hur jag lyckades bränna mig så otroligt mycket i lördags.
Aj aj aj, inte bra. Åkte ut till Dalarö för en trevlig fika och det var det. Tills vi gick in och jag såg att hela bröstet var "bubligt". Det är mina vanlig sol-eksem tänkte jag och inte mer med det. Men när jag kom hem såg jag att det blivit blåsor, fyllda blåsor. :(
Inte kul, samt att armar och axlar fått lite härlig nyans av RÖTT.Så det var bara att bege sig till apoteket och köpa lite after sun och smörja som en tok.
Nu ser det lite bättre ut men inte helt läkt ännu.
Får se hur det går på träningen idag när men rör sig massor.

Melodifestivalen
Som de flesta i Europa (tror jag) så satt jag och Pricken hemma hos henne och kollade Melodifestivalen i lördags. Så klart med protokoll och snacks.
Pricken var snällare med poängen än vad jag var. De flesta låtar var ju verkligen heeeelt kassa.
Segrade gjorde ju vår egen Loreen!! Fy fan vad hon var bra i lördags, kanske lite för mycket improviserat men det funkade faktiskt. Man är nog så van att höra den på radion så när man får höra den live så låter det lite annorlunda.
Grattis Loreen och grattis till Sverige, nästa år blir det i Stockholm. Då måste man försöka få biljetter.
Vore super kul att gå på.
Med två nya arenor som byggs så undrar iallafall jag var dom kommer hålla den, samt att det krockar med Hockey VM, skit i hockeyn tycker jag :) hahaha
Mer musik till folket.

Denna veckan
Ser ut att bli regnig, så klart eftersom jag tvättat bilen.
Men annars har jag inte så mycket planer privat, på jobbet blir det lite äventyr med chefen. Kafferpovning bla
Kör lite träning också så klart. BC idag, tror jag hoppar på Power Step imorn och så får vi se med BC på onsdag, inte min favvo tränare som kör direkt så jag måste verkligen planera om min träning. SUCK.
Vad har ni för planer i veckan?

Tjing från mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar