torsdag 10 maj 2012

Torsdag
Idag är det torsdag, och idag kommer världens bästa syster och min underbara prins till Stockholm.
Inte nog med att dom stannar lääänge, dom ska bo hos MIG...jihooooo.
Det ska bli super kul, hoppas vädret är bra så vi kan vara ute och leka med Alfons, gunga lite, klättra lite. Ha det jätte mysigt.
Blir oömma kläder och lågskor den närmaste veckan hihi.
Hmm borde jag ha en tröja där det står "moster" på? så potentiella snyggingar inte blir rädda att jag har barn, eller är Alfie en bra raggfaktor :)...haha

Idag ska jag hinna med en torsdagsfika med brudarna, syster skulle klippa sig så hinner inte hon komma med så möts vi hemma sen.
Jag hoppas verkligen mitt hem är barnsäkert, jag har ju inte så mycket saker som står framme. Hatar krimskrams.
Isch läskiga glasfigurer och liknande. Kom just på att mina ittalla saker kan var i riskzonen för att åka i golvet, plocka bort dom när jag kommer hem. Check.
Fast jag vet att Alfie är jätte duktig kille, iallafall det jag sett när han vart här och jag vart där.
Visst är han busig och så men för övrigt väldigt duktig liten kille. Han är som moster och ääälskar jobbmaskiner och bygga saker, Ska inte ta fram skruvdragaren för då han man väl hål lite här och där hemma haha.
Hur eller hur så ska det bli otroligt kul att dom kommer hit. Kör försiktigt!

Tjing från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar