onsdag 1 augusti 2012

Tillbaka från semestern.

Så var det slut på det roliga.
3 veckor och 2 dagar semester har sprungit förbi, snabbt som blixten gick det.
Känns som igår jag satt på jobbet och längtade efter mina lediga veckor och nu är dom över och förbi. :(
Jätte trist så klart men det är en del av livet. (om man inte gifte sig väldigt rikt förstås)

1 vecka i Grekland
Min första vecka spenderade jag i Grekland, Kalymnos
Med J&J, vilket underbart väder vi hade. Runt 35-38grader varje dag med 28grader på kvällen.
Inte ett moln så långt ögat nådde heller.
Har inte hunnit ladda över alla bilder ännu så blir inget på detta inlägg.
Vi njöt njöt njöt av värmen, badade lite, solade lite drack och åt gott. Precis som det ska vara när man är på semester utomlands.
Vi hyrde bil en dag och Pricken tog oss runt ön till "hennes smultronställen". 2 stopp på olika stränder och huvudstaden Potia.
Tack Pricken för att vi äntligen fick komma och se hur "din ö" och favoritplats är!

2 veckor med ös
Samma dag jag kom hem från Grekland så kom systeryster och hennes två "Gofisar" på besök.
i två hela veckor var dom här.
Vi har gjort massor, lekt ute, vart  i Gustavsberg, i stan, i Farsta, på Dalarö mm mm
Systeryster har handlat saker hon inte kan hitta i Sälen, som kapslar till hennes Nespressomaskin.
Vi var inne i stan på butiken och kikade och shoppade. Dock var det ju jag som kom hem med fler kapslar än henne haha
Tiden gick så otroligt fort när dom var här, och när de åkte i söndags så vart det ett stort hål...både hemma och i hjärtat.
Hur jobbigt det än är med två vilda barn så är det så otroligt kul att dom kommer hit.
Saknar er så otroligt mycket varje dag!!

Närmaste tiden.
Tiden som kommer nu är att återgå till vardagen. Jobb och komma tillbaka till träningen.
Att gå ner 10+kilo står på schemat och jag bara måste lyckas.
Mår psykiskt dåligt mest hela tiden för att jag verkligen inte är nöjd med mig själv och hur jag ser ut, så nu blir det hårdhandskarna på. Komma över tröskeln och köra som en gnu, med både mat och träning.
Får se hur det går men jag ska verkligen kämpa.
Vidga vyerna för annan slags träning samt tänka rejält på hur mycket jag äter och av vad.
Uppenbarligen funkar inte det jag tror borde funka så nu gäller det att prova annat.
Håll tummarna.

Ha det bäst
Tjing från mig





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar