fredag 22 februari 2013

FREDAG! AW och frissan

Äntligen fredag.
Hela veckan har jag längtat efter torsdag av anledning jag inte tänker avslöja, och nu är underbara fredag här.
Det betyder att helgen finns runt hörnet och ikväll blir det AW med Elin, sjukt länge sen vi sågs. Ska bli så kul att höra om hennes nya jobba, alla filmfestivaler hon vart på och kändisar hon sett och pratat med!
Så blir det vin såklart. Det sjuka är att jag vaknade 04:43 imorse, och kunde inte somna om. Så efter att vridit och vänt på mig ett tag låg jag och läste en stund sen steg jag upp!
Detta kommer nog resultera i att efter första glaset vin ikväll så kommer jag somna haha
Men jag kommer kämpa in i det sista.

Lördag
I morgon är det äntligen dags för frissan.
Ska bli skönt att få en genomkörare av toppar och ny fin färg.
Jag har länge tänkt på att bli mörkhåreig igen och jag tror det är dags nu. Kanske inte enfärgat men mörkare.
Men jag har världens bästa frisör så jag litar fullt på henne, har aldrig blivit missnöjd.
På lördag ska jag och papsen försöka få iväg min kyl/frys som okuperar hela mitt vardagsrum.
Så kanske han kan hjälpa mig att koppla in min tvätmaskin, nu känner jag att jag inte orkar vänta och dona med badrummet. Så jag vill bara få in den så fort som möjligt egentligen.
Hoppas pappa kan och har lust att hjälpa mig.
Får se om gänget vill komma på middag på lördag kväll. J´s mormor är jätte sjuk så vi får se om de orkar ses.

Söndag
Blir det....ja det vet jag inte. Time will tell.

Ha en skön fredag bloggisar,
och helg
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar