måndag 15 april 2013

Helgen över, nu vecka med nya utmaningar och händelser.
Denna helgen var väldigt bra, började med pizza-fredag men gänget, mums. Vi möttes i Farsta efter J slutat och så åkte vi och köpte pizza och hängde hemma hos Pricken.
Det var sjukt trevligt och precis vad jag behövde, god mat härligt sällskap och massor med skratt.
Var hemma i anständig tid och skulle sova och ladda inför lördagsträning, som det visade sig att jag inte kom med på så jag tog det lugnt med frukost och en stor latte och inväntade papi för en tur till Mercedes.
Oj oj oj, den var lika fin som jag trodde, och hade jag haft pengar så hade jag nog inte kunnat hålla mig från att köpa en CLA. :) så det är tur att man inte har den volymen av pengar att leka med haha
På eftermiddagen knatade jag hem och målade ett till varv på min framtida miniköksö och poppade musik samtidigt. Insåg inte riktigt från början hur många små vrår det var att måla, men tror att det blir bra ändå.
Kommer bli jätte bra med kaffemaskinen på och snygga lådan med podsen bredvid.
Bild kommer så fort den är ihopmonterad och på plats.
När jag just målat klart så plingar telefonen och E från Willys frågar om jag inte ska med ut och med tanke på min "nya" livstil och att jag inte hade ett skit att göra eller lust att sitta hemma ensam så hakade jag snabbt på.
Visade sig bli en riktigt kul kväll. Massa skratt och gamla minnen.
Även ett avslut på ett stort kapitel i mitt liv som legat och gnagt mig många år.
Jag har vart över det länge, men det finns ju alltid kvar, så nu, massor med år senare är jag fri och kan avsluta den delen av mitt liv. Känns så ofantligt skönt, känner mig glad och...ja FRI!
Nu behöver jag inte gå och undra, eller ducka för saker som gäller detta. Har gått runt med ett smile på läpparna sen igår , för det känns så himla bra.
Eftersom kvällen var så lyckad så blev det såklart sent, så igår var jag liite sliten, men eftersom jag bestämt mig och lovat mina underbara SATS vänner så drog jag min tunga rumpa till Globen för ett tufft och kul pass med gänget.
Så har jag ju världens bästaste pappa som väntade med att äta tills jag kom dit efter tärningen så man fick ett ordentligt mål i sig, och JA matlåda med såklart haha.
Trött och slut så åkte jag hem, tvättade två maskiner, måste kolla ordentligt på min klänning om jag fick bort trycksvartan jag fått på den i fredags, så svårt att se när den var blöt. Så jävla surt att få fläck på en helt ny klänning, visst den var inte dyr men svider om det inte gått bort.
Sen var det soffläge resten av kvällen och där somnade jag till när jag skulle kolla på söndagsfilmen, haha slår aldrig fel att jag somnar där.
Men knatade in och gosade ner mig under täcket lite efter 11, och så sov jag hela natten tills klockan ringde 06:00, så skönt.
Ikväll är det Combat på schemat, jag är taggad, alltid kul på måndagscombaten, sån sjuk energi!

Ha en underbar dag där ute!
Tjing från mig 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar