onsdag 10 april 2013

I´m fond of you!

Igår när jag kom hem trött och mör, har ingen aning om varför jag alltid känner mig överkörd av tåget på tisdagar men känns som så varje tisdag. Märkligt,
Men på mattan i hallen låg en liten överraskning, förutom veckans "mitt i" tidning så låg det ett litet paket. Det var Knorrs fonder hihi, det är från världens bästa syster!
Tycker texten var så fyndig också, I´m fond of you! hihi
Så kul att få nåt litet när man kommer hem till tom lägenhet. Tack bästa syster.

Liten överraskning från syster.

Annat då?
Det händer inte allt för mycket egentligen, jobbar och tränar. Längat efter lite värme. Tur att solen visar sig iallafall, annars hade det vart ännu jobbigare.
Men det skulle vara så underbart om våren kunde komma nu tycker jag.
Dock har jag fuskstartat med att jag och pappa satt på sommardäcken i helgen som var, så pärlan är vårfin nu iallafall.
Men fick lite gliringar på jobbet att det var mitt fel att det snöade i måndags, för att jag satt på däcken mohahaha, jag tänkte det mer som att jag försöker locka fram våren, inte skrämma bort den! :)
Såhär mitt i veckan längtar man såklart till helgen, inget speciellt planerat men allt för att slippa vara där man inte trivs.
Tror kanske det blir att följa med pappa nån av dagarna att kolla nya Mercedes CLA och E-klass. Allt för att göra pappa glad.

Tjing från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar