torsdag 23 maj 2013

Det händet inte så mycket...

Nej det gör ju inte det.
Eller klart det sker saker hela tiden men inget som jag tror är värt att skriva om.
Dagarna går och rutiner präglar mitt liv just nu. Mån,tis & onsdagar är det träning efter jobbet. Torsdag är vilodag och dag med försök att få träffa vänner om de har tid. Fredagen är alltid öppen egentligen, vill ju alltid göra nåt kul men inte alltid så det blir. Sen vill jag gärna inte dricka på fredagar då det är tidig träning på lördag. Ja lördag träning och oftast handling, söndag är...ja det är ångestens dag.
Så ni ser att dagarna ser nästintill samma lika ut, vilket är mycket tråkigt men det är väl så livet är i stora och långa perioder.?!

Förra helgen
I helgen som var så var ju fina Lina hemma, och hon hade med sig sin Johan. Äntligen fick vi träffa honom. Han var super trevlig och vi hade en jätte kul kväll.
Som en vanlig sommardag i Sverige så började det så klart regna precis när vi skulle grilla. Men det gick superbra ändå, och gott var det.
På söndagen blev det tvätt av bilen, vilket jag fick njuta av ca 1,5dag för sen regnade det och bilen blev grådassig, suck. Nästa bil jag ska ha ska inte vara vit!! Jag har redan valt färg till nästa gång hihi.

Stor dag!
Idag är en stor dag, eller en nervös dag är rätt ord. En underbar människa i mitt liv ska opereras idag. Jag är super nervös och vill verkligen verkligen att detta ska gå bra och visa att hon kommer bli frisk.
Jag har en bra magkänsla om det och den brukar ha rätt flesta gångerna.
Skickar en stor stor kram till dig L och resten av familjen.
Tror inte riktigt på gud men jag har slängt upp en önskan eller två iallafall. vem vet, han kanske för en gångs skull faktiskt lyssnar!!



Tjing på er finisar



1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig kväll!
    Vad duktig du är med träningen! Det Är Svårt att jogga när man inte är van.. men du vänjer dig!

    Håller också alla tummar för L!
    (Bra bild!!)

    Kraaaam

    SvaraRadera