torsdag 22 april 2010

Busy, busy, busy



Morfar och Alfons



Pappa Mats, Mamma Malin och fadrar Pelle & Fia



Oj oj, tänk att en person som jag, som inte har varken man eller familj kan va så busy.
Alltid är det nåt man ska göra eller har planerat.
Visst klart jag jobbar, heltid. Vilket är super kul, ja trivs verkligen super bra på mitt jobb. Men sen då? Var tar tiden vägen??
Jag tränar i och försig ca 3ggr/v, och det tar sin tid. Även fast passen bara är 1h så ska man ta sig dit, byta om och sen hem och duscha, där försvinner ju massa tid. Men fasiken va roligt det är att köra pass på SATS!! Kan verkligen ekomendera alla som funderar på att börja träna och inte riktigt vet var dom vill vända sig!
Välj SATS, alltid trevlig personal, fräscha lokaler och maskiner och roliga pass. Bara tummen upp från mig.
Ska försöka uppdatera mer,det är skönt att få skriva av sig lite,fast det kanske inte är så många som läser.

Förra helgen var det ju dop för familjens stjärna,Alfons!
Allt gick super bra, Alfons var jätte duktig och mat och fika var perfekt.
Så jäkla kul att släkt från Finland kom över. Så glad att få träffa dom igen.
Har fått en beundrare också, mitt kusinbarn Jessica, hon är en liten energi källa. Så söt, och jag får alltid en bamse kram av henne :) sånt gör en glad. Helt otroligt eftersom vi inte träffats allt för många gånger
Stugan vi bodde i var ju helt perfekt, renoverad, stor, värmegolv, 2 badrum och hel mysig.
Hihi jag fick dela rum med pappa,men han snarkade inte så högt iallafall :)

Nu på söndag ska jag och mina tjejer (Pricken & Jess) på "The Last Bounce", har aldrig sett dom live så det ska bli grymt kul. Har bara hört bra saker om deras shower, så man har ju lite förhoppningar.
Återkommer med info.

Nu ska jag sluta babbla för denna gång.
Skriver snart igen.
Ha det bra sålänge

/Martina

2 kommentarer:

  1. hej hej! vilket fint kort på morfar och alfons! *avis* på dig som skall se Bounce!!

    SvaraRadera
  2. Jag kan skicka kortet till dig?
    hihi jag lovar att ge en Update efter :)

    SvaraRadera