torsdag 29 april 2010

Åska,Halvdag & Valborg

Nu är det torsdag. Tro det eller ej men det ÅSKAR!! Japp dundrar som sjutton och en knallröd sol lyser igenom molntäcket, försökte få en bra bild men det blev inge bra.
Så notera i almenackan att årets första åska inföll den 30/4.
Kanske inte borde sitta vid datorn egentligen...
Tiden har gått så fort, har inte hunnit skriva nåt om nåt.
Bonuce i söndags va GRYMT. Wow vilka dansare och showare.
Bra musik, snygga kostym/kläder och grymt bra musik. Nu ångarar man bara att man inte gått och sett dom tidigare.

I morgon är det halvdag på jobbet. 8.30-13.00, skön tid :)
Lyxigt med mån-fre och halvdagar och ledig alla röda dagar. Så var det inte när man jobbade i butik, då var det dom dagarna man skulle jobba, och de dagar man tjänade pengar.
Efter jobbet ska jag till frissan, klipp och färg står på menyn och jag längtar jätte mycket. Blir alltid nöjd när Mariana klipper och färgar. Hon är toppen duktig.
Sen ska jag hem, byta om och plocka med mig drickat och maten så ut till Dalarö för Valborgsfirande med The Crew + gäster. Kul med nya ansikten som vågar sig ut att va med oss haha.



Hittade dessa när jag var på systembolaget, en nyhet(cranberry) och en gammal goding!(orange) Mums!
Resten av helgen är inte riktigt bestämd, men Lina är hemma i stan så nåt kul ska vi väl hitta på.


Hoppas ni får en härlig Valborg.
Ta det lugnt med drickandet och elden

Martina

1 kommentar: