torsdag 15 april 2010

Sälen, dop och släkt!

Idag är det torsdag, den här veckan sprang iväg.
Imorn är det halvdag för min del, sen bär det av till Sälen och Alfons dop.
På lördag i Tandådalens fjllkyrka ska han få sitt namn, Alfons Johan Rosenback.
Ska bli jätte kul. Tack vare snällaste Jenny så kan jag åka.
Hon ska passa Etna åt mig, Jenny du är världens bästa!!TACK!

Har precis städat och fixat inför resan, har på Biggers loser i bakrunden medans jag skriver. Älskar sånna program, ska bli spännande att se vad Svenska versionen har att bjuda på.

Nu gäller det att få ihop packningen, vad tar man med sig??
Vilka pumps ska med?
Måste prova ut vad jag ska ha på mig sen ska jag gå lite efter Jessicas motto:
"Pack light Freeze at knight!"...haha

Massa släktingar från Finland komer också, ska bli jätte kul att träffa dom.
Blir allt för sällan.
Moster med man, kusin med familj och en till kusin med dotter.
Mormor och Morfar är för gamla för att resa, men jag vet att dom skulle komma om dom kunde.

Ha en underbar helg

Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar