söndag 11 april 2010

Sol, Mary Kay & Städning..

Nu har även denna helg gått, det är söndag kväll och solen skiner grymt härligt.
Visst inte kul att se dom skitiga fönsterna skrika efter en tvätt men nu är våren verkligen på G.!

Har vat hos Tanja (jobbarkomis) på Mary Kay visning. Hud oc smink produkter som man handlar hemifrån, typ som Tupperware och partylite.
Måste ta tillbaka allt ont jag sagt om dessa produkter.
Jag har alltid tänkt -Jaha typiskt USA att försöka sälja produkter och du behöver inte ens gå utanför dörren.!! och det mesta som komer därifrån blir lätt mycket halleluja vad allt är bra och bla bla bla.
Men efter den här dagen får jag nog ta tillbaka det och säga, WOW!!
Vi fick pröva varsin ansiktsbehandling med tvätt,mask och fukt, både för ansikte, läppar och händer.
Måste erkänna att det kändes enormt härligt, och ren och len blev man, mina händer skrek TACK!TACK!TACK! kan verkligen rekomendera dessa produkter, och då har jag bara testat en bråkdel och under 1 tillfälle. Får se om man blir helt fast och köper allt!:)
Tack Tanja för en jätte rolig dag och god mat och fika!

Middagen igår var också god, Caliente stod ju på menyn och The Crew var hungriga som djur när vi kom dit till kl 8 igår.
Dock är deras service fortfarande under all kritik. Ingen som möter en vid dörren på ca 7min och sen tar det ytterligare en kvart innan vi får beställa, och då har vi inte ens blivit erbjudna nåt att dricka innan.
Sen tar det dock inte lång tid att få maten men helhets intrycket blir inte bra.
En 5a av 10.
Men tur att sällskapet var så bra att det vägde upp.
Tack tjejer och Daniel för en trevlig kväll.

Nu väntar en ny arbetsvecka på en av världens bästa jobb.
Var länge sen jag trivdes så bra på ett jobb som jag gör här.

Ha en underbar söndagkväll

Krams /Martina

1 kommentar:

  1. Hej hej systeryster!
    Inte långt kvar till Sälen nu jihoo!
    Ni borde verkligen inte gå till den där restaurangen om de har så sålig service! Finns ju 1000 andra i sthlm. =)
    Minns att Mary Kay har rätt bra prodkter, men blev len som en babystjärt =)

    SvaraRadera