lördag 10 april 2010

Spinning, doppresent och Caliente

Då var det helg igen, tiden springer ifrån mig och jag gör allt för att hinna med.
Idag gäller det att få in allt jag tänkt. Efter att min lilla huligan till katt här hemma väckte mig ca 7ggr mellan 6-9 så är jag lite seg. Men det får inte stoppa dagen, snart bär det av till SATS för 45 min spinning.
Efter det så blir det en skön dusch och sen iväg för att lösa lite problem med Alfons doppresent, tänker inte avslöja nåt för då blir det ingen överraskning sen :)
Ikväll blir det middag ute med The Crew på Caliente, lite gott blandat småplock. Hoppas service är bättre än sist, I guess Time will tell.

En del av mig förstår inte ens att jag sitter och bloggar, har alltid vart lite ani mot det då jag inte anser att det kan ses som ett yrke som vissa får det till.
Men visst det är skönt att skriva av sig lite och även kul att de¨t finns några som läser och vill veta vad man gör med livet.

Hoppas min tid räcker till så jag kan sitta här lite mer och min älskade syster uppdaterad över mitt liv ;)

Nej nu är det fram och på med träningskläderna och ut i dimman!

Ha en underbar lördag

/Martina

1 kommentar: