lördag 24 april 2010

Fredag, Träning och Lördagsshopping.

Nu var det helg.
En hel vecka har gått sen man var i Sälen. Som jag sagt förr,tiden springer iväg.



Gårdagen bjöd på fredagsmys på Dalarö efter jobbet.
Jag ahde bestämt att överraska gänget med Marabous nya "Passion", men Daniel hade tänkt lika och där satt vi med två plattor som visade sig smaka...ja vi kan säga inte gott.
Passionsfrukt i choklad med en stark eftersmak av chili. Nej inget för mig.
Men förpackningen var ju fin :)
Sen blev det att spela "Med andra ord" extremt kul spel, passar verkligen alla i alla åldrar. Vi turades om att va på lag, men det gick extremt dåligt för mig när jag var med Pricken, jag är en grymt dålig förlorare och hon skrattar mest åt mig:)
Sen blir det ju lättare när man känner varandra och har lite interna grejer, kan bli en utmaning om vi kör nästa helg då det blir Valborgs firande med lite nytt folk.



Idag lördag så väntade ett svettigt 45minuters spinning pass. Puh det va tufft men värt det.
Jessica var med och vi bestämde att vi skulle ha en riktig tjejdag fram tills hon skulle till jobbet på inventering,
Vi åkte hem och duschade sen hoppade vi in i bilen och styrde Forden mot Liljeholmen.
Ett nytt fräsht inne centrum med rikigt bra fik och matställen, och så alla affärer man kan behöva.
Jag varduktig och köpte inget :(, Jessica hittade en jätte fin sommar topp.
Tiden går fort när man har roligt så det var snabbt dax att släppa av Jessica i Farsta på jobbet och jag skulle till pappa och äta.
Vi åt och jag visade pappa hur han använder sin nya externa hårddisk. Duktig min "gammla" pappa :)
Nu är jag hemma och ska ta det lugnt ikväll. Man kan ju hoppas att det visas nåt roligt, men jag har inga förhoppningar.

I morgon vänar ett Sats CorePulse pass och Bounce på kvällen.
Lovar en full rapport om det.

Ha en trevlig kväll.


1 kommentar:

  1. ohh va du har fixat då. En "Martina" i slutet =D.
    Har du sett att det har kommit ytterligare en ny chokladkaka från Marabou? Polka heter den. Står "made in sweden" på den, ska köpa med mig till Frankrike tror ja =)
    Vill veta allt om Bounce!
    kram

    SvaraRadera