torsdag 17 mars 2011

Jag tror jag är tillbaka.....

Jisses, nu var det ett bra tag sedan jag skrev nåt.
Fick lite torka i höstas och allt kändes skit.
Tiden räckte inte till och jag tänkte, Varför ska jag skriva blogg? Vem sjutton läser den?
Men den senaste tiden har jag känt att fasiken vad kul att skriva lite då och då, lägga upp kuliga bilder och få skriva av sig.
Jag har fått lite sug när jag läser systerysters blogg (lisslo) och även min underbara nyfunna vän Tess (partypinglan).
Kanske är någon som hittar mig och min blogg och vill läsa...vem vet.

Så jag tar klivet nu och säger att det kommer mer inlägg sakta men säkert och vi får se hur länge jag håller på.

Ikväll blir det spelgala med jobbet.
Ska bli super kul.
Efter att ha rivit ut halva garderoben och inte blivit nå klokare av det så gick jag på mitt förstahandsval :)...vilket man oftast ska göra.
Det blir svart axelbandslös klänning med svarta stövlar.
Uppdaterar om den senare.

Nu blir det snart lunch,skönt för jag är så himla hungrig.
Äpplet jag åt tidigare försvann snabbare än snabbast.

Ha en underbar torsdag.

/Martina

1 kommentar:

  1. Jihoooooooooooooo! Syster är tillbaka!! Nu ser jag fram emot foton på fikastunder, shopping och annat kul!
    Kramizzzz

    SvaraRadera