tisdag 22 mars 2011

Lunchträning, fika och nya saker

Idag är det tisdag, med risk att låta gammal men jäklar vad tiden går snabbt.
Tyckte just det var just tisdag och jag tänkte samma sak.
Jessica var ledig idag och eftesom det kändes som hundra år sen vi sågs så fixade vi en liten tisdagsfika. Brukar ha tisdagar som träningsdag med en BodyPump efter jobbet,men eftersom min axel inte varit riktigt på min sida så kände jag att jag kunde röra om lite i träningsschemat. Tog en 30minuters spinningklass på lunchen istället. Jag har svårt för spinning men känner att det är bra att chocka kroppen lite också. Tack snälla Ulrika för att du passade repan så ja kunde gå på passet.
Jess plockade upp mig på Gullmarsplan och vi styrde lilla speedstern till Nacka Forum. Det va knappt nåt folk alls så vi kunde sitta och bubbla ostört, inte för att vi brukar bry oss om vad folk tycker om oss annars ändå hihi.
Efter fikat gick vi runt en sväng, jag är på jakt efter ett par beiga byxor men verkar ha svårt att hitta några som passar mig, antingen konstig passform, för korta, för långa eller helt enkelt inte Jag. Tror att jag har en bild av hur jag vill att dom ska vara och inga passar in...får fortsätta jakten.
Nåt annat jag sällan har problem att hitta är...SKOR!
Dessa skönheter köpte jag i förra veckan, längtar tills den här förbaskade snön är borta och det är torrt ute!





Tack snälla moster Monica
Detta kom i ett fint paket på posten, blev enrom glad. Tack snälla!








I morgon är CorePulse bokat i Handen, hade gärna kört en Combat i Farsta men där är det kö och jag vill inte riskera att inte få träna.
Nu ska det kollas på dom desperata hemmafruarna.

Ha en fin kväll. Tjingeling
/Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar