torsdag 31 mars 2011

Torsdag, Fika och Ont i en fot

Idag är det torsdag, och sista mars. Tänk att det är april i morgon, och då finns ju risk för att bli rejält lurad. Eftersom jag är den mest lättlurade människa så lär jag åka på en massa bus. Dock håller jag tummarna att det inte sker.

Torsdagsfika
Idag var jag extremt produktiv på jobbet, det var väldigt lugnt på folk vilket var tur för jag hade massa pyssel med att skicka ut film till pressen.
Vi släpper en helt ny Yogaserie, med 11 olika filmer alltså nåt för alla.
Eller alla utom mig så, haha Yoga är verkligen inte för mig..jag är alldeles för disträ och ovig för det. Tänka på att inte tänka på nåt..hihi funkar inte.
Det är kul att hjälpa Karin med pressutskick , även Anna när hon inte hinenr med alla sina på spel. Hon är väldigt kul att jobba med och ger mig väldigt bra underlag att jobba med.
Hann inte helt klart då det saknades en av filmerna, men dom kommer i morgon så då kommer jag få iväg allt och jag kan andas ut, alla hinner få dom innan realese. :)



Efter jobbet begav jag mig mot Farsta för att fika med J, tog det lite lugnare från jobbet eftersom hon inte visste om hon kunde gå innan kl6.
Väl på tunnelbanan så rinde hon när jag var i Gullmarsplan med nyheter om att hon kom iväg tidigare. Vi bestämde för att strunta i Farsta och bege oss till Nacka Forum för att dom har öppet lite längre. Där hittade jag det jag behövde, nya träningsbyxor, leggings och strumpor, dock slog det mig just att jag glömde hårsnoddar...crap.
Nåt annat jag verkligen behöver är nya träningsskor. Jag har jagat det ett tag men inte hittat ngra som uppfyller kraven jag måste ha. Idag när jag även fick ont i min högra fot utan att träna så märker jag att det verkligen börjar bli bråttom, jag hoppas jag kan komma iväg på lördag, men det ser mörkt ut då jag ska iväg på tjejmiddag hos JF. Vill verkligen inte att det blir värre och skapar en lång skada nu när man verkligen tycker om att träna!
Igår täffade jag Tess och vi körde en tuff corepulse, hon skulle på lunchdejt och vila jabb.se, då passade jag på att fråga om hon kunde köpa boxningslindor och en vattenflasaka jag sett på deras hemsida. Snäll som hon är så sa hon Ja, tack snälla.
Flaskan har massa bra funktioner, man kan "bygga på" olika lager, om man vill ha tex lite nötter eller shakepulver med sig så skruvar man på det under själva flaskan. Så är det nyckelring på så man kan hänga skåpnyckeln, den går att diska i maskin och det är en Svensk uppfinning...så är det ROSA :)




Eftersom det är torsdag och inte ett skit på TV (ursäkta min dåliga franska) så ska jag vara ordentlig och plocka ur diskmaskinen och plocka ihop tvätten så jag inte har den över hela sängen.

Massa planer för helgen men det återkommer jag med.

Ha en fin kväll
Tjingeling /Martina

1 kommentar:

  1. ohhhhh vilken fin vattenflaska, nu kanske jag oxo måste bli träningsfreak så jag kan köpa en sån hihihi ;)

    Du måste köpa nya träninsgskor, så du slipper ha problem med fötterna som jag. VIKTIGT!!!

    SvaraRadera