lördag 13 augusti 2011

Nu har dom kommit!!!

Det här är första gången jag gör två inlägg på samma dag!
Men var bara tvungen att visa mina super fina nya....träskor.
Superfina, supersköna och super dyra haha. Men man får vad man betalar för, de är handgjorda i Sverige och hand målade.
Fick vänta lite längre då jag special beställde med lite bredare form eftersom mina fötter är lite i elefant bredd.
Så skulle dom ju skickas ända från Mora/Sälen.
Blir nog premiär att ha dom när jag ska till Dalarö ikväll.




Tjing/Martina

2 kommentarer:

  1. Superdupersnygga! Hoppas ni får kul ikväll! Här skall det avnjutas hembakad pizza, och för en gångs skull har inte jag jort ett dugg. Blir serverad...så skönt. Börjar få ont i nedre ryggen varje dag om jag böjer mig fel en gång. Suck!

    SvaraRadera