fredag 30 september 2011

Stolt på mer än ett sätt


Oj oj oj, nu kan jag säga att jag känner en "tv kändis"
Super duktiga Lina har vart med på Godmorgon Sverige på SVT.
Jag blev helt varmt i kroppen när jag såg henne på svtplay, så sjukt duktig och så kul att se henne In Action.
Kolla in snyggingen på länken, börjar ca 19 minuter in i klippet


Sen måste jag säga att jag är lite stolt över mig själv, inte så jag får hybris men det är ett tekcen och en bekräftelse på att jag är bra på det jag gör och gjort.
Blev taggad på ett kort på Facebook i går.
Först belv jag fundersam och undrade vad för bild jag fastnat på som min gamla kollega Martin tagit, men när jag väl gick in på Facebook så såg jag vad det var för bild och blev sjukt glad.
Glad att han taggat mig, och att så många tryckt "gilla".
Tack tack tack

Hoppas vi vinner,fast jag inte är där att få priset!

Nu ska jag avsluta och stänga ner burken, känna mig bra och lägga det tråkiga som hänt under veckan bakom mig.

Ha en fin kväll och helg

Tjing/Martina



1 kommentar: