tisdag 6 september 2011

Tänkte att jag inte...

skulle göra ett inlägg först jag piffat till bloggen som jag tänkt i hundra år nu.
Men så hade jag en lucka över medan jag springer upp och ner till tvättstugan.
En sak som gör mig chockad är att varje gång jag vart nere och tvättat och någon annan kommer ner så hälsar dom!??
Blev sjukt förvånad, min kära syster säger att Stockholmare är otrevliga ;) men jag tror hon kan ha lite fel haha
Eller så finns den några få undantag, och dom råkar bo i samma hus som mig. Då tänker ni kanske, men Martina det är ju ett bra raggningsställe, men nej nej där har ni fel.
Inte en snygg eller attraktiv själ så långt tvättstugan når!
(och nej jag är inte kräsen)

Veckan som vart
Annars har det väl inte hänt allt för mycket.
Jobb, träning, fika och tv., ungefär så ser min liv ut. Fy när jag läser det så inser jag att jag är rätt tråkig, gulp! Vad jag gör jag åt det tro? Saken är väl den att alla timmar på dygnet är för få och man är lite för trött att ta tag i saker man vill göra, och när man väl har ork och lust då passar det inte in.

I lördags hade jag en super trevlig kväll hemma hos Fröken Franzén,god middag och massa umgås tid. Tack för en trevlig kväll.

På söndagen blev det grillning på Dalarö, det var sjukt gott, pippi med egengjorda kroketter (av Miss J) så gjorde jag "min" omtyckta sambaldressing som är min kusin Johannas recept från början som är sjukt god. Dock ska man INTE äta den om man har en viktig dejt eller möte med chefen., för man stinker vitlök hihi
Men i vårt sällskap skiter vi fullständigt i det, för den är just så himla god! Och den som inte kan hantera lite vitlurkslukt...Well To Damn BAD!

Nej nu måste jag ner och hänga/torka tvätt.

Ha en super kväll.
Tjing/ Martina



1 kommentar:

  1. Det är väl i tvättsugan folk vågar säga hej...om de gör det nån annan stans kanske folk glor hahahahah.
    Du får börja pyssla och måla eller nåt på kvällarna. Skönt att ha tven avstängd ibland =)

    SvaraRadera