torsdag 8 november 2012

Ett tag sen

Nu har jag varit slarvig igen, puh tiden springer iväg och jag vet inte var och hur den kan gå så fort.
Men om jag ska dra en kortare resumé på vad som hänt sista tiden så ser det ut, typ såhär.

Kört igång med träningen igen, jobbat, träffat vänner, Lina har vart på besök, försökt sälja möbler, försökt hitta nya möbler, shoppat kläder, gosat med Etna, pappa har fyllt år, firat Jess födelsedag, sökt nytt jobb, vart på intervju, mm mm
Kan inte ens komma ihåg allt nu när man inte bloggat på ett tag.
Det går verkligen i perioder hur och om jag känner för att skriva. Det är ju mycket för mig själv men man vill ju samtidigt att de man vill ska läsa det. och lämna snälla roliga kommentarer såklart :)

Tvättmaskin
Idag kommer "betalningen" för helgjobbet på Sthlm Open. En helt ny tvättmaskin!! iiihhh vad glad jag är.
Snälla pappa är där och möter den idag, så får vi se hur snabbt jag kan få den installerad, vill ju gärna hinna få det målat innan men vet inte när jag ska hinna det riktigt.
Ska bli skönt att kunna tvätta lite hemma igen, slippa boka tvättstugan varje gång.
Så här ser den ut iallafall, en 8kg Panasonic NA-148VG4

Panasonic NA-148VG4

Ha en underbar dag mina kära läsare
Tjing från Mig

1 kommentar:

  1. men syster!! Nu får du uppdatera oftare :P Kanske efter helgen efter allt bus med My?+ hihi

    SvaraRadera