torsdag 29 november 2012

Det snöar här i Stockholm idaaaag

eller mer rätt ska vara idag igen.
Detta är tredje dagen med nederbörd. två dagar av regn och nu 1med snö, och det fortsätter idag.
Jag är ju inte ett stort fan av snö, men jag får ju inse att det är ett upprepande fenomen i detta landet.
Dock hoppas jag ju på att få flytta till varmare breddgrader under min livstid.

Närmar sig roadtrip
Nu är det inte långt kvar till min och de 3 J´nas roadtrip.
Fasiken vad kul det ska bli, och kungligt får vi åka också. det kan vi tacka Herr P för...tack tack
Jag har tappat bort min ursprungliga handlarlista men börjat så smått på en ny,
Dock tror jag att det kommer bli mest spontanköp faktiskt.
och så massa julisar till Go-Fisarna i norr så klart.
Hoppas på att hitta en hel del fynd, fast jag tror att jag mest kommer att bli irriterad på folk som trängs och har sig, meeen jag har rätt vassa armbågar och stor i mun så det löser sig. :)

Usch det är kallt idag, ska nog ta en varm kopp kaffe till.

See ya
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar