tisdag 27 november 2012

Riktigt höstrusk

Nu är det tisdag, helgen for förbi som en virvelvind, så även måndagen.
Det var super mysigt att ha hand om My mellan lördag och söndag.
Hon är verkligen en söt liten stjärna, oftast glad och lugn. Natten var väl det som funkade sådär, men det är nog att jag inte är van vid henne och hon inte van vid mig.
Jag känner inte igen hennes ljud och beteende så jag tror att allt är "farligt" och vakna av minsta lilla.
Men det var värt att vara lite trött på söndagen. 
efter vi lämnat My och familjen åkte tillbaka till Sälen så var jag och pappa och veckohandlade sen la jag mig på soffan hemma, och där låg jag resten av kvällen.
Med undantag för matlådefixandet då förståss.

Mår lite bättre
Jag mår lite bättre i själen, går sakta fram, det hjälpte att få träffa syster och lilla My.
Konstigt det där med människan, hur man påverkas av vad folk säger och tycker, hur man väntar sig ett svar och hoppet ligger och väntar på att det kommer dyka upp. När det oftast inte gör det ändå.
Man spekulerar och analyserar, men kommer inte fram till något bra. Oftast ännu mer självkritik eller annat dumt som man vet inte är sant fast man ändå tror på det.
Har en underbar vän som stöttar mig massor, hon vet hur jag funkar och hon vet hur det är att må som jag då hon varit i exakt samma sits.
den här personen är en av de viktigaste i mitt liv. vi har verkligen hittat varnadra och det klickade från dag 1.
Känns sjukt kul och jag värderar henne väldigt högt. Tack för att du finns i mitt liv!

Träning
träningen flyter på bra, jag älskar det. trivs jätte bra och jag känner att jag börjar komma tillbaka efter min enormt långa sjuktid under hösten.
Dock borde jag få mer variation på träningen för att uppnå de resultat jag vill ha men det får ta lite tid.
Har en del planer framöver som jag hoppas kommer bli som jag vill.
Sen har jag funderat mycket på att testa på en PT, men där är det pengarna som styr en hel del. Över 600kr/h är mycket pengar för mig.
Men som en vän sa, -Lägg de pengarna som du spenderar på annat på en PT istället.
Visst kan man man det men då gäller noga planering.
Tomten kanske kommer med ett bidrag?? Skulle inte tro det haha han har inte besökt mig på läääänge.!

Nu är det nog babblat från mig för denna gång.
Ha det bra där ute

Tjing från Mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar