torsdag 1 november 2012

Wihoo vad bra det gick.

Igår var det träning för första gången på nästan 7veckor. Hade redan innan ställt in mig på att det skulle bli tungt, och mycket riktigt. Men fan vad kul det var.
Kände mig hyffsat stark de första 2 låtarna, men sen blev det kämpigt.
Ok ok jag tror ju lite att jag är vad jag var innan så jag körde på som om det vore för 7veckor sedan, vilket resulterade i att jag trodde jag skulle dö där ett tag.
Hjärtat bankade på och lungorna drog in all luft dom bara kunde processera, och adrenalinet var på väg ut ur öronen haha
Trots tröttheten, trots smärtan i axlar och resten av kroppen så kämpade jag på, mycket tack vare alla goa tränings kompisar man skaffat sig. Åh dom är så underbara, kramar och frågor hur man mådde och vart man vart, kändes verkligen som ett härligt återseende och att dom saknat mig. Så nu längtar jag tills på lördag då det är dags igen.
Nu KÖR vi!!!


After Work
På agendan står AfterWork med jobbet idag, känner mig lagom sugen, men nu har jag bangat så många gånger att jag borde gå på en så kanske jag slipper ett tag framöver.
Det är nåt med att dricka med kollegor som tar emot, samt så är det lite meckigt att ta sig hem sent på kvällen från stan när man bor i förrorten.
Sen kanske jag egentligen inte känner nån direkt "nära" kontakt med nån här, tyvärr men man kan inte trivas ihop med alla. Det har jag lärt mig samt, och lärt mig acceptera.
Man kan inte tycka om alla, och alla kan inte tycka om dig.(mig)

Vad har ni själv för planer framöver?

Tjing på er från Mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar