fredag 23 november 2012

Snart helg

Fredag idag, underbart, vill verkligen ha helg.
Dock kommer den vara fullspeckad med saker som de flesta helger men det är bara kul!
Speciellt eftersom jag för tillfället inte vill stanna upp och hinna tänka alls.

Världens finaste My
Idag kommer syster, Mats och min älskade gudotter My till stan.
Jag och moffi ska få ansvar att ta hand om lill-sessan medans mamma och pappa shoppar loss och har lite egentid med vad et nu innebär :)
Kanske blir moster igen i höst vem vet haha
My har hunnit bli 8 månader, stora tjejen, ska bli så kul att se hur mycket hon växt och utvecklats.
Men vad gör man med en 8månaders? hon kan ju inte prata, inte gå...hmm hur hittar jag på aktiviteter?
Hon kanske kan krypa efter Etna haha. Fast hon lär ju gömma sig i garderoben hela helgen. Fegisen.
Så det blir att vara barnvakt en natt, kul kul. Kan jag ha hand om vilda Alfons så borde ju inte Mysan va nåt problem.... I Hope.

Lilla Mysan (tagen av Syster)


Via Nespresso
Jag ska bege mig via Nespressobutiken på Kungsgatan idag innan jag åker hem.
Syster och jag, vill ha de nya säsongssmakerna på kaffe, så jag passar på idag så får hon med sig dom hem på söndag.
Får se hur dom smakar, lite speciella sorter, Cocos, Macadamiennöt och Hasselnöt har jag för mig.
Just cocos vet jag inte om jag kan tycka passa med kaffe, men vi får väl se. Kanske blir en överraskning.


Solen har tittat fram ute, hade vart skönt att få njuta av den men jag får kika på den inneifrån.
Ha det fint mina bloggisar (om ni finns)

Tjing från Mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar