tisdag 30 oktober 2012

2 dagar

Knappt så jag vågar skriva det, men nu är det andra dagen jag sluppit halsont.
Kan ni först hur det känns? Har haft halsont i 6 veckor och nu att inte ha ont i halsen? Åh så underbart.
Nu hoppas jag såklart att det håller i sig och att jag inte behöver vara sjuk på många många år.
Jag vet, det är önsketänkande men innan hade jag ju vart sjukfri i 1,5 år ungefär, så det kan ju ske.
Så mitt nya mål nu är att kunna träna imorgon, jag längtar massor, samtidigt som jag är livrädd eftersom jag inte kört nån slags träning på nästan 7 veckor.
Kommer garanterat ha träningsvärken från helvetet men jag säger bara Välkommen! Jiipppiie nu kör vi.

Julen
Den närmar sig med stormsteg.
Vill så gärna fira med familjen uppe i Sälen men vet inte hur jag ska lösa det med Etnisen.
Jag kommer ju vara ledig från 22 december till den 7 januari. SÅ ett längre tag vill jag vara med dom där uppe.
Nån som är sugen på att ta hand om min charmiga hårboll?
Kommer ju shoppa loss på julklappar till dom små när jag är nere i Ullared har jag tänkt.
Istället för att köpa nån dyr så kan man köpa vettiga saker till vettig peng där. Lite kläder och nåt annat kul ska jag nog hitta.
Ja såklart till systeryster också ;)

Annars händer det inte så mycket. Livet rullar på som vanligt, men vem vet det kanske händer nåt nytt och spännande snart.

Tjing på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar