torsdag 31 januari 2013

Inte så kul nyheter, men bordet är klart!

Japp så var det dags för dåliga nyheter igen, eller det kanske blir bra med det känns lite kämpigt just nu.
Fick veta igår att jag får ny chef, visst det kan ju vara bra, då min nuvarande verkligen inte har tid.
Mendet värsta är inte att jag får en ny chef utan det är vem det är. Ni som läst min blogg vet att jag pratat om min kollega med attitydsproblem, detta är min nya chef!
Tappade ni hakan? Jag gjorde det, men blev så paff så jag sa inte så mycket, men när jag låtit det sjunka in, pratat med mitt crew så kände jag att jag måste säga till om detta.
Så i morse satt jag och min chef T och pratade och jag fick säga en del av det jag ville.
Dock är detta redan spika och klart så jag får finna mig i det. Jag berättade om mina åsikter och hur jag känner och han fick mig att må lite bättre men jag känner ändå att det inte är ok, det känns inte ok i själen.
Så hur gör jag nu?
Det som känns mest "rätt" är att va mig själv, vara mogen och ta ett prat med henne och höra hur hon tänker och hur vi ska jobba ihop.
Göra det jag gör bäst, vilket är mitt jobb. Inte vara falsk eller söka för mycket kontakt utan hålla mig på min sida och göra det jag gör.
Men det som gnyr i bakhuvudet och som lockar en hel del mer nu är ju just det jag funderat på ett tag, som de flesta inte vill/tycker jag ska göra.
Det blir att köra hårt med träning så jag har en sportslig chans att en söka och så får vi se.

Bordet är på plats.
Äntligen är bordet klart och på plats i köket.
Blev super bra, jag är verkligen nöjd! Så fick jag kämpa lite med taklampan men det gick ok. Dock vill jag nog inte ha den för den passar inte alls, även fast jag skulle måla den tror jag.
Behöver något mer modernt tror jag och med lite mindre Vad tycker ni?
Mitt förra köksbord drog jag ut till vardagsrummet som en tillfällig lösning, tills jag hittar ett annat.
Slängde på en vit duk för att dölja bokbenen.
Där måste det också upp lampor för det blir bra mörkt annars. Där har jag tyvärr ingen bild men men.

Bordet målat, från IKEA, även stolar från IKEA (fyndade på blocket)





Ha en bra dag bloggisar.
Tjing från Mig



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar