måndag 18 juni 2012

Boooring.

Japp prognosen blev som lovat REEEEEGN, och åter regn.
När man inte trodde det kunde regna mer så öppnade sig himlen lite till och ner kom ännu mer vatten.
Kan inte komma ihåg när det regnade så mycket, och så länge.
Nå väl, vad gör man då när det regnar? Jo man åker och fikar och shoppar :)
Bilen gick till Nacka Forum, med J&D + Pricken. Började med en fika sen kolla runt och hitta fynd.
Fynd gjorde jag faktiskt för en gångs skull. 2 par jeans och en kofta. Ett av paren betalade jag endast 50kr för!
50 kr, herregud vad glad jag blev, dessa var alltså nedsatta 300kr. Sjukt ju, var är vinsten i det.? Ingen är gladare än jag, haha.

Ond axel/nacke
Innan shoppingen så var jag också tränade, lyckades gör illa mig (igen) axeln började värka efter halva passet och vid styrkan i slutet kändes det verkligen inte bra, smärtan hade vandrat upp i nacken.
FAN var min första tanke, detta får inte ske, men jo det gjorde det.
Hem för att duscha varmt och försöka masera lite men det kändes inte bra att trycka på.
Hade scarf på mig så jag skulle hålla värmen lite, det kändes lite bättre.
Sov inte så bra natten mellan lör-sön men kändes lite bättre på morgonen, dock fortfarande öm i vissa vinklar så jag hoppas hoppas det går över fort.
Nu blir det vila idag, då det är sommarfest med jobbet och imorgon då jag ska iväg och handla med Pricken inför midsommar.
Får se skicket på tant på onsdag om det går att träna då.
Är så lite passa på gymet nu i sommar så man vill ju få in så mycket det bara går, vill inte ha en dum axel som förstör :(

Söndag
Söndagen var så booooring.
Sov till 8:30 (har jag för mig) så slötitta på TV, ut i regnet, till maxi och handla, hem till pappa och Etna, fika, slötitta på lite mer TV,äta mat. Ja det var typ den söndagen. Men så fick jag ett sms om filmkväll så det begav sig till Dalarö. Vi hann se två stycken, "21 JumpStreet" helt ok samt "Prodject X" sjukt kul.

Ikväll bär det ut på böljande blå.
Får se hur det går :)

Tjing från Mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar