måndag 11 juni 2012

Halvkass

Hej mina få läsare.
Vet att jag är sjukt dålig på att uppdatera bloggen, speciellt med bilder har jag kommit på.
Hur ska jag råda bot på det då?
Saken är fortfarande att jag inte har så mycket att skriva och berätta.
Det är väl för att de som läser bloggen är de som faktiskt var med eller som jag redan hunnit berätta det för.

Lite plockafton
I lördags så kom mitt crew hem till mig på kvällen.
vi hade bestämt oss för lite plocktema på mat, och det blev riktigt lyckat. Började med ett glas kallt rosévin på balkongen. Solen visade sig faktiskt en del av tiden också.
Ni som känner mig vet att jag inte kan äta fisk och skaldjur.
Men hör på detta, JAG åt rökta räkor samt rökt lax, japp ni läste rätt.
Kan ju vara så att det inte smakar hav som de flesta andra fisk och skaldjur gör (min åsikt) men även en gammal hund kan lära sig att sitta.
Jag hade även gjort lite kyckling i ugn, fanns ost & kex, aoli, salami, ölkorv mm mm
det var en riktigt trevlig kväll!

Söndagen
Var jag hos pappa och Etna mestadels av dagen.
Tomt utan Etna hemma, men hon har det bra hos pappa. Med mer sällskap om dagarna.

Det var allt för denna gången.
Tjing från Mig




2 kommentarer:

  1. men syster..jag höll på att sätta kaffet i halsen..hahaha. Nu ligger du nästan lite före mig. Jag äter inte rökt lax....om det inte är blandat i nån röra dvs. Iof skrev du inte om du tyckte det va gott eller ej?! :P

    Har du kommit på vad du ska göra dina 2 semester veckor som du inte är i grekland? Jag tror vi skippar finto, orkar inte åka själv utan Mats. Funderar på om vi ska ta Kolmården med Fare!?

    SvaraRadera
  2. hihi jag visste väl att jag kunde chocka nån med inlägget:)
    Jag gillade det, smakar lixom inte fisk utan rokigt.
    Älskar ju allt rökt, som BBQ, Hikory mm

    Nä inget bestämt, väntade på ditt vsar om Finland.
    Pricken vill til Ullared så det kanske blir det istället då :)
    Ja men jag är med på Kolmården, låter skoj.

    kram

    SvaraRadera