fredag 15 juni 2012

När prognosen säger...

att det ska regna hela jefla helgen, vad gör man då?
Visst dom har haft fel förr men den här prognosen ser ut att stämma.
11 grader och regn väntas, och fortsätter ända in på söndag eftermiddag iallafall. Isch isch.
Så, vad ska man då hitta på?
Projekt-Badrum kanske? Skulle verkligen behöva dra igång med det. Det värsta är att man inte får duscha på ca 3-4 dagar efter man målat. Där är det bra att man har gymkort, där kan man ju duscha efter träning men de blir ju lite omständligt ändå.
Får se, kanske bör köpa allt jag behöver iallafall så man kan köra igång sen.
Nån som har smarta tips till mig när det gäller att måla badrum?
Har vart och pratat med "experterna" på butiken och dom garanterar ju inte att det blir bra men jag får väl pröva, i värsta fall får jag väl ta lån och ordna till det. haha
Vad ska ni göra i helgen?

Grillning på jobbet
Idag hade vi lite TGIF grillning på balkongen på jobbet, vädret visade sig från en bättre sida och det var sjukt trevligt, till detta serverades pucko och en buffé med lite blandat gott.
Vi fick till och med springa ner till Maxi och köpa mer korv, ca 150st korvar grillades, puh vilket jobb, tur att vi hade en sån underbar kollega som hjälpte till och hade med sin egen grill också..Verkligen kul att så många kom.
Detta kommer bli en framtida Sogeti tradition på kontoret i Stockholm.


Grillning på balkongen




 
Tjing från Mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar