torsdag 21 juni 2012

I´m back in business

Som jag skrev förut så fick jag väldigt ont i en axel och nacke vid träning i helgen som var.
Trodde verkligen att det var kört men det började släppa under måndagen.
Så jag tänkte att att jag provar och tränar, funkar det inte så får jag väl avbryta fast jag HATAR det, samt att det är sjukt pinigt att gå ut från en klass (vilket jag aldrig gjort) men inte min grej. Man kör tills man är klar helt enkelt!
Men iallafall, jag var sjukt sugen och taggad igår, åkte till SATS i Haninge och checkade in.  Var väldigt tomt på gymet kan jag lova. Det var ju väääldigt soligt och varmt igår, kan vara en anledning. Sen tror jag att många, som varje år, känner sig "klara" med sin träning. Vadå klar?? Träning är en del av livet, för att man ska må bra, vara frisk och känna sig nöjd med sig själv.
Ogillar skarp dom som tar plats i gymet från nyår till mars samt sep-okt. Kör en regelbunden träning istället för att dutträna för sommaren eller nåt jävla nyårslöfte. Bort med er.!


Nog gnällt om folk som ändå inte kommer ändra sig.
Körde ett Body combat pass, som är min absoluta favorit. Man får ta ut sig totalt och känna sig lite som en ninja.
Det är hårt för axlarna men min höll igår, wohoo!
Jag gilla den korriografins som är nu, bra kombinerat och hårt. Det bästa är nog att uppvärmningen är så pass högt tempo i att man verkligen kommer igång direkt! ME like.
Så jag är tillbaka, glad att det inte blev mer långvarigt och att man kan köra på.
Då det är sommar och dåligt med pass under sommaren så ska jag ta mig i kragen och gå in mer i gymet och köra.
Samt att Fröken Franzén ska få sätta klorna i mig med hennes PT´s träningschema, herregud jag kommer nog svimma eller rent av spy. haha men jag håller er uppdaterad om det.

Nu ska jag fixa och dona med saker och sen förbereda för midsommar.
Lite saker kvar att handla och packa.

Ha en fin och solig dag
Tjing från Mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar