tisdag 26 juni 2012

Gröna Lund

Japp igår bar det av till Gröna Lund med ett gäng från jobbet.
5-kamp stod på agendan och jag var verkligen taggad, har inte vart på Gröna Lund på säkert 10 år och aldrig kört 5-kamp.
Ok att det gick skit dåligtför mig, och att vissa är så jävla tävlingsinriktade att de blir sura och otrevliga , men fasiken vad kul jag hade.
I 5-kamps häftet ingick just 5 grenar i kampen,  3 åk biljetter till valfritt åk, 120 kr att handla för i valfritt stånd, dock inte lotter, samt att vi fick årskort också. Det är ju super bra. får se om man hinner ta en dag där i sommar. Men då vill jag pka mera saker.
Regnet låg ju lite i luften hela dagen men vi klarade oss hyfsat. Kom en rätt ordentlig skur men då skulle vi ändå äta så det blev perfekt.
Jag åkte en av sakerna och det var "Twister", Gröna Lunds Trä-berg och dalbana, såå rolig. Det pirrade rejält i magen i backarna.

Twister- Gröna Lund

Kul att så många av oss gillade att åka grejer, ska erkänna att jag var så mätt efter maten att jag inte vågade åka mer efter det haha Så jag och Fina Maria gick och spelade lite.
Gissa om vi blev glada när vann nästan 4kg choklad!!! wihoooooo!
1,8kg kexchoklad och 2kg Marabou mjölkchoklad. Vi bestämde att vi ska dela så vi får lika av båda.
Ca 2kg kexchoklad
 Kom hem i hyfsad tid men är ändå väldigt trött idag. Sen har har en väldigt envis huvudvärk, hoppa den släpper snart.

Träning
Veckans träning blir idag, med lite Power Step (en av mina favoriter) i morgon, med lite Body Combat (min absoluta favorit) och så på lördag med Combat igen.
Det är verkligen lite pass på gymet  nu under sommaren så man får knopa ihop det man kan.
Ska packa ner mina gamla träningsskor till Grekland och köra lite trappor där, fick höra att det var ett antal steg upp till huset.
Får ta mig i kragen och köra några vänder på morgonen innan första doppet. :)
Så måste jag ge en stor tumme upp till min bästaste syster som börjar träna. Efter två graviditeter, renoveringar mm så har det inte funnits tid. Men nu har hon börjat köra. Super duper syster. Ska kanske dra med henne på ett pass som min gäst när hon är hemma i Sthlm nästa gång ;) Eller när jag är där uppe på semestern.

Ha en super fin dag
Tjing från Mig

1 kommentar:

  1. Ja det är trappor och vi kan gå en massa om vi vill hihi...får se om inte vi blir för lata bara ;)

    SvaraRadera